Lediga jobb som Helpdesktekniker/Supporttekniker i Värmdö

Se lediga jobb som Helpdesktekniker/Supporttekniker i Värmdö. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Värmdö som finns hos arbetsgivaren.

IT-administratör

Värmdö är en förtrollande vacker plats i förändring där modiga medarbetare får saker gjorda. Genom tillit, handlingskraft och öppenhet, får våra medarbetare möjlighet att göra livet bättre för invånarna. I Värmdö ska varje medarbetare uppnå frihet att växa, frihet att välja väg, frihet att göra skillnad. Värmdö. Möt friheten. Välkommen till en av Sveriges vackraste och snabbast växande kommuner! Hos oss har du chansen att göra skillnad, skapa mervärd... Visa mer
Värmdö är en förtrollande vacker plats i förändring där modiga medarbetare får saker gjorda. Genom tillit, handlingskraft och öppenhet, får våra medarbetare möjlighet att göra livet bättre för invånarna. I Värmdö ska varje medarbetare uppnå frihet att växa, frihet att välja väg, frihet att göra skillnad. Värmdö. Möt friheten.




Välkommen till en av Sveriges vackraste och snabbast växande kommuner! Hos
oss har du chansen att göra skillnad, skapa mervärde och utvecklas som medarbetare.

Teknik HUB ingår i HUB för innovation och utveckling som tillsammans arbetar med kommunövergripande strategiska frågor med medarbetare som har hög kunskapsnivå inom olika områden. Hos oss får du chansen att lära känna kommunens alla verksamheter som präglas av engagemang och framåtanda.

För att kunna stödja våra verksamheter att möta nya välfärdsutmaningar behöver vi förstärkning med någon som brinner för service och support. Vi söker därför nu en IT-administratör till vår helpdesk på Teknik HUB. Du kommer att tillhöra kontoret HUB för innovation och utveckling och jobba inom teamet Helpdesk. Vi är ca 5–6 personer med ansvar för service och support gällande olika typer av verksamhetssystem, datorer, läsplattor, datakommunikation och skrivare. Stort fokus för oss är att ge bra service till våra medarbetare inom Värmdö kommun.

Teknik HUB’s uppdrag är att leverera en säker, trygg och tillgänglig IT-miljö till kommunen, stärka innovationskraften i utvecklingen av välfärden med stöd av digitalisering samt bistå med intern service till kommunens medarbetare. Avdelningen består idag av 22 medarbetare fördelade på tre team, produkt teamet, förvaltning samt serviceteamet och är organisatoriskt placerad inom kontoret HUB för innovation och utveckling. 

Arbetsbeskrivning (arbetsuppgifter)

I rollen som IT-administratör riktar sig dina arbetsuppgifter främst till att ge support, hantera incidenter och beställningar för kommunens medarbetare både via telefon, mail samt besök i vår Helpdesk. De flesta av våra användare arbetar med PC/Windows, smartphones och läsplattor. Du ska vara väl bekant med att jobba med Microsoftprodukter såsom Office 365, Onedrive och Sharepoint. Vi jobbar med Artvise som ärendehanteringssystem, meriterande om du tidigare jobbat med system som Schoolsoft, Combine och Procapita.

Vi söker dig som har ett stort intresse för IT samt gillar att ge support. Som person ser vi gärna att du är serviceinriktad, strukturerad och tycker om att hjälpa medarbetare på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du positiv, driven, ansvarsfull och tycker om att ta egna initiativ. Vi förutsätter att du är bra på felsökning, god problemlösare samt har förmågan att arbeta både självständigt och i grupp. Eftersom du kommer ha många kontaktytor är det viktigt att du är utåtriktad. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi vill att du speglar en sund värdegrund bestående av utveckling, respekt, öppenhet och tydlighet.

Kvalifikationer
Grundläggande krav:
IT-support erfarenhet Gymnasial utbildning inom IT eller motsvarande Teknisk erfarenhet av ett liknande arbete ITIL-kännedom AD-kunskap på grundläggande administratörsnivå samt kännedom inom Azure och molntjänster. Goda kunskaper av Office 365 (Onedrive och Sharepoint). Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet. Goda kunskaper gällande skrivare (drivrutiner, konfigurering och felsökning)

Meriterande:
Erfarenhet av att arbeta ärendehanteringssystemet Artvise. Erfarenhet av att jobba inom kommun. Erfarenhet att jobba med verksamhetssystem såsom Combine mf Powershell (scripting mot AD, Exchange, SCCM och ev. AAD) God kunskap inom Azure God vana av att upprätta kunskapsartiklar 
Vi lägger stor vikt vid sociala kompetenser och personlig lämplighet

Värmdö kommun erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag, SL-kort mot nettolöneavdrag, semesterväxling till extra lediga dagar och mycket mer. Vi arbetar även aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö och tillämpar rökfri arbetstid.


Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund, livserfarenhet och könsidentitet till tjänsten.

Anställningen omfattar heltid och är en tillsvidareanställning med start omgående.

Vill du veta mer är du välkommen att kontakta oss, se kontaktperson nedan.

Kontaktuppgifter till arbetstagarorganisationerna hittar du på https://www.varmdo.se/fackligaorganisationer eller via Servicecenter, 08-570 470 00. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Visa mindre

Elgiganten Värmdö lagermedarbetare heltid

En arbetsplats att utvecklas på och vara stolt över  Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Elgiganten har i dag närmare 3 725 anställda och 177 Phonehouse butiker och varuhus över hela landet.   Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.   Som arbetsgivare arbetar vi stä... Visa mer
En arbetsplats att utvecklas på och vara stolt över 

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Elgiganten har i dag närmare 3 725 anställda och 177 Phonehouse butiker och varuhus över hela landet.  
Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  
Som arbetsgivare arbetar vi ständigt för att alla medarbetare ska känna sig sedda, erbjudas utvecklingsmöjligheter och i vår en gemenskap. Vi värdesätter utveckling högt och det finns stora möjligheter att utvecklas och klättra internt om viljan och engagemanget finns.  Är du vår nya Supportmedarbetare? Gillar du att göra kunder nöjda och har du en teknisk skicklighet? Upplever du att ovan stämmer in på dig, så kan svaret på första frågan mycket väl vara "Ja".

Arbetsuppgifter
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer, tillsammans med dina kollegor, att vara att göra våra kunder 100 % nöjda varje dag - och att ha roligt under tiden!

Som Supportmedarbetare arbetar du i varuhusets tjänste- och servicecenter, där din främsta uppgift är att säkerställa försäljning och utförande av supporttjänster samt se till att Elgiganten Support driftas enligt företagets riktlinjer. Elgiganten Support ska, tillsammans med fortlöpande utbildning, säkerställa att Elgiganten på bästa sätt kan bistå kunderna i utvecklingen mot det digitala hemmet. Här finns bland annat moln- och säkerhetstjänster, tjänster som hjälper kunderna med leverans och installation, hjälp att komma igång med sin nya produkt och med support om något skulle inträffa.

Att arbeta för Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, är ordningsam, tar egna initiativ och gillar att ta ansvar.

Profil & Bakgrund
Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel, men inte ett krav. Du får en bra introduktion som kommer att förse dig med de kunskaper och expertis som du behöver samt som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas

Arbetsglädje
Här jobbar ett gäng personer som är drivna och intresserade i kontakt med kunder och kollegor. Vi är ärliga, ödmjuka och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker en kollega som är en peppande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Som löser problem som uppstår på ett effektivt sätt och håller dig uppdaterad på företagets produkter.

Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet.

De som har affärssinne, gillar att tävla och vill bidra till positiva resultat för företaget brukar trivas väl hos oss. Det är personer som gillar att utvecklas och tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Är du en av dem? Då gillar du säkert snabba förändringar och det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ. Vi kommer att ha kul tillsammans!

Utveckling på Elgiganten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.

Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård.

Elgiganten erbjuder


• Avtalsenlig lön och pension
• Generöst bonusavtal
• Förmåner inom friskvård och personalköp
• Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare
• Goda karriärmöjligheter

På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.

Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Filippa Sandblom på [email protected].

Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!
Varmt välkommen med din ansökan.

Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering.

Ansökan

På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken. Visa mindre

Söker helpdeskpersonal till Värmdö!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu dig som är öppen för nya utmaningar som helpdeskmedarbetare till vår kund på Värmdö.

Som helpdeskmedarbetare kommer du att fungera som första linjens support inom IT - avdelningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att registrera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Du kommer även diagnostisera, felsöka samt lösa inkommande ärenden. Support sker både på plats samt via fjärrstyrning, ärendena kommer in via telefon och systemstöd för inkommande ärende. Uppdraget är med start omgående och sträcker sig till sista augusti med chans till förlängning.

Din profil
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande samt minst 2 års yrkeserfarenhet som helpdeskmedarbetare eller liknande arbete. Du bör ha goda kunskaper och erfarenheter inom IT - hårdvara, mjukvara (Windows 10 och MS office), support av klientdatorer, skrivarhantering och övrig periferiutrustning. Du bör även ha goda kunskaper i vanligt förekommande verktyg för drift och övervakning som exempelvis TCP/IP och configuration Manager (SCCM). Meriterande om du har tidigare erfarenhet att arbeta inom kommunal verksamhet och med ärendehanteringssystemet Artvise.

Som person ser vi gärna att du är socialt trygg och har lätt för att vägleda dina kollegor i sina tekniska problem. Om du tror du passar för rollen som helpdeskmedarbetare på Värmdö, tveka inte att söka!

Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.

Hur går ansökningsprocessen till?
Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!
Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Moa Arnqvist via mejl: [email protected]. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se. Visa mindre

Lagermedarbetare 100% Elgiganten

Är du vår nya Lagermedarbetare? Som medarbetare på lagret så vet du hur viktigt det är att allt fungerar. När du är på jobbet så kommer varorna in från leverantörerna och ut till kunderna, precis som du har planerat och alla systemen är uppdaterade. Är kunderna nöjda och kollegorna glada, så har du har lyckats. Dagarna är fartfyllda och uppgifterna många, så du trivs med action i det dagliga arbetet. Du arbetar självständigt och sansat samtidigt som du en... Visa mer
Är du vår nya Lagermedarbetare?
Som medarbetare på lagret så vet du hur viktigt det är att allt fungerar. När du är på jobbet så kommer varorna in från leverantörerna och ut till kunderna, precis som du har planerat och alla systemen är uppdaterade. Är kunderna nöjda och kollegorna glada, så har du har lyckats.
Dagarna är fartfyllda och uppgifterna många, så du trivs med action i det dagliga arbetet. Du arbetar självständigt och sansat samtidigt som du enkelt löser utmaningar. Nyckelorden är: en god överblick och lättillgängliga produkter.
Är du också en lagspelare som gillar att hjälpa dina kollegor, har du det mesta av vad som krävs för att kunna göra ett bra jobb som Lagermedarbetare. Har du truckkort, så det är en bonus.
Profil & Bakgrund
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer, tillsammans med dina kollegor, att vara att göra våra kunder 100 % nöjda varje dag - och att ha roligt under tiden!
Du älskar att nå dina mål - och när du gör det, vill vi fira det med dig. Är du också snabblärd, nyfiken och kreativ så är du är en väldigt bra kandidat för detta jobb.
Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel, men inte ett krav. Du får en bra introduktion som kommer att förse dig med de kunskaper och expertis som du behöver samt som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas.
Arbetsglädje
Här jobbar ett gäng personer som är drivna och intresserade i kontakt med kunder och kollegor. Vi är ärliga, ödmjuka och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker en kollega som är en peppande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Som löser problem som uppstår på ett effektivt sätt och håller dig uppdaterad på företagets produkter.
Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet.
De som har affärssinne, gillar att tävla och vill bidra till positiva resultat för företaget brukar trivas väl hos oss. Det är personer som gillar att utvecklas och tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Är du en av dem? Då gillar du säkert snabba förändringar och det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ. Vi kommer att ha kul tillsammans!
Utveckling på Elgiganten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.
Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård.
Elgiganten erbjuder
Avtalsenlig lön och pension
Generöst bonusavtal
Förmåner inom friskvård och personalköp
Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare
Goda karriärmöjligheter
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.
Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Filippa Sandblom på [email protected].
Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!
Varmt välkommen med din ansökan.
Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering. Visa mindre

Supportmedarbetare Elgiganten Heltid

Är du vår nya Supportmedarbetare? Gillar du att göra kunder nöjda och har du en teknisk skicklighet? Upplever du att ovan stämmer in på dig, så kan svaret på första frågan mycket väl vara "Ja". Arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer, tillsammans med dina kollegor, att vara att göra våra kunder 100 % nöjda varje dag - och att ha roligt under tiden! Som Supportmedarbetare arbetar du i varuhusets tjänste- och servicecenter, där din främsta upp... Visa mer
Är du vår nya Supportmedarbetare? Gillar du att göra kunder nöjda och har du en teknisk skicklighet? Upplever du att ovan stämmer in på dig, så kan svaret på första frågan mycket väl vara "Ja".
Arbetsuppgifter
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer, tillsammans med dina kollegor, att vara att göra våra kunder 100 % nöjda varje dag - och att ha roligt under tiden!
Som Supportmedarbetare arbetar du i varuhusets tjänste- och servicecenter, där din främsta uppgift är att säkerställa försäljning och utförande av supporttjänster samt se till att Elgiganten Support driftas enligt företagets riktlinjer. Elgiganten Support ska, tillsammans med fortlöpande utbildning, säkerställa att Elgiganten på bästa sätt kan bistå kunderna i utvecklingen mot det digitala hemmet. Här finns bland annat moln- och säkerhetstjänster, tjänster som hjälper kunderna med leverans och installation, hjälp att komma igång med sin nya produkt och med support om något skulle inträffa.
Att arbeta för Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, är ordningsam, tar egna initiativ och gillar att ta ansvar.
Profil & Bakgrund
Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel, men inte ett krav. Du får en bra introduktion som kommer att förse dig med de kunskaper och expertis som du behöver samt som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas
Arbetsglädje
Här jobbar ett gäng personer som är drivna och intresserade i kontakt med kunder och kollegor. Vi är ärliga, ödmjuka och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker en kollega som är en peppande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Som löser problem som uppstår på ett effektivt sätt och håller dig uppdaterad på företagets produkter.
Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet.
De som har affärssinne, gillar att tävla och vill bidra till positiva resultat för företaget brukar trivas väl hos oss. Det är personer som gillar att utvecklas och tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Är du en av dem? Då gillar du säkert snabba förändringar och det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ. Vi kommer att ha kul tillsammans!
Utveckling på Elgiganten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.
Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård.
Elgiganten erbjuder
Avtalsenlig lön och pension
Generöst bonusavtal
Förmåner inom friskvård och personalköp
Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare
Goda karriärmöjligheter
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.
Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Filippa Sandblom på [email protected].
Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!
Varmt välkommen med din ansökan.
Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering. Visa mindre

Teknisk Support - Värmdö

Tack vare digitaliseringen använder människor sig alltmer av ny teknik för att få en fungerande vardag. I samband med detta har det uppstått allt större ”teknikklyftor” där delar av samhället står utanför den tekniska utvecklingen. Som TechBuddy hjälper du människor att få ordning på sin teknik genom hembesök. Det som är självklart för just dig kanske kan göra en annan människas vardag bättre. Med din tekniska expertis och passion att vilja hjälpa andra ka... Visa mer
Tack vare digitaliseringen använder människor sig alltmer av ny teknik för att få en fungerande vardag. I samband med detta har det uppstått allt större ”teknikklyftor” där delar av samhället står utanför den tekniska utvecklingen. Som TechBuddy hjälper du människor att få ordning på sin teknik genom hembesök. Det som är självklart för just dig kanske kan göra en annan människas vardag bättre. Med din tekniska expertis och passion att vilja hjälpa andra kan du som TechBuddy förbättra människors vardag och även få betalt för det!

Arbetet sker genom hembesök, i form av varierande uppdrag, vilket gör att du får möjligheten att utvecklas och bredda din kompetens med tiden. Du bestämmer helt själv när och vart du vill arbeta genom att anmäla dig på uppdrag i vår TechBuddy-app. Vi hoppas du är engagerad och vill utvecklas med oss i vårt digitala community.

Våra uppdrag består främst av:
- Installation av routers
- Felsökning och installering av skrivare samt hemdatorer, exempelvis PC och Mac
- Uppdatering och formatering av smartphones så som Android och IOS
- Installation av tv/box
- Många fler spännande och roliga uppdrag!

Så om du vill följa med oss på denna spännande resa där vårt mål är att omdefiniera dagens It- support.
Bör du inte tveka att skicka in den ansökan redan idag!

Läs mer om oss här: https://www.techbuddy.se/our-story

Är du den släkt och vänner vänder sig till när tekniken strular?
Vill du jobba med teknik och samtidigt hjälpa människor?
Då skulle du passa perfekt som TechBuddy!

Är du...
- Intresserad av teknik?
- Är du social och utåtriktad?
- Räds inte av nya utmaningar?
- Drivs du av att hjälpa andra?
- Flexibel & målinriktad?

Vi söker dig som älskar teknik och har en bred teknisk kompetens. Du älskar nya prylar och produkter och har koll på smartphones, wifi och datorer.
Du är en teknikentusiast och har förmågan för att sätta dig in i människors problem och förklara tekniska lösningar på ett pedagogiskt sätt. Du är inte är rädd för att prova nya saker, vågar slänga dig in i nya problem och utmaningar.

Som vår TechBuddy bör du:
- Vara kommunikativ, aktiv och engagerad i vårt digitala community
- Självständigt styra ditt schema och samtidigt påverka hur mycket du vill tjäna
- Ha grundläggande förståelse för teknik och själv kunna söka och finna lösningar till uppdragen
- Vara intresserad av att arbeta minst ett par timmar per vecka
- Ha viljan att hjälpa, inspirera och engagera andra människor
- Är flytande i svenska, både i tal och skrift
- B-körkort är ett krav

Rekrytering sker löpande då vi expanderar i snabb takt.

I rollen som TechBuddy får du chansen att arbeta självständigt, du har möjlighet att ta uppdrag i ditt närområde såväl som i hela Sverige och även internationellt, du har även möjligheten att påverka din ersättning genom ett effektivt arbete. Som vår TechBuddy får du ett stort engagerat team bakom dig genom vår ”digitala community”.



TechBuddy är en startup som grundades 2016 och är en del av affärsmodellen ”sharing economy”. Idag är företaget rikstäckande i Sverige och har även expanderat till Spanien. Sedan start har företaget fått med sig stora partners så som: Telia, Digital inn, Media Markt, Tele2 med många fler.

Med oss kan du vara med och hjälpa förändra elektronikbranschen. Konsumenterna är redo att ta nästa steg, men behöver hjälp att komma över de hinder som idag finns, vi är den hjälpen. Var med oss och hjälp kunden med dess nuvarande teknik och även ge råd så kunden aldrig blir missnöjd.

Vi engagerar oss i att säkerställa att produkter produceras på ett ansvarsfullt sätt och på så sätt kravmärka elektronikprodukter så konsumenter kan känna sig trygg i deras digitala vardag.

Vårt engagemang för våra TechBuddys är stort och vi ser alltid till att de är uppdaterade om dagens nya teknik och att de är utbildade enda ut till fingerspetsarna. Allt för att kunna vägleda kunden i rätt riktning! Visa mindre