Lediga jobb som Backofficepersonal i Värmdö

Se lediga jobb som Backofficepersonal i Värmdö. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Värmdö som finns hos arbetsgivaren.

Administrativ handläggare till bankteam

Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet i Stockholm söker vi en backofficeadministratör till vårt kundföretag inom inkassobranschen. Uppdraget är på minst sex månader och du får möjlighet att ingå i ett drivet och ambitiöst team! I dina arbetsuppgifter ingår det att handlägga kravärenden på uppdrag av en av våra största banker på marknaden. Din dag består i att vara ett stöd för banken i inkassofrågor samt agera som administrativ funktion i ... Visa mer
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Stockholm söker vi en backofficeadministratör till vårt kundföretag inom inkassobranschen. Uppdraget är på minst sex månader och du får möjlighet att ingå i ett drivet och ambitiöst team!

I dina arbetsuppgifter ingår det att handlägga kravärenden på uppdrag av en av våra största banker på marknaden. Din dag består i att vara ett stöd för banken i inkassofrågor samt agera som administrativ funktion i bankens kravärenden.

Din profil
För att trivas i rollen tror vi att du är utbildad inom ekonomi eller har motsvarande arbetslivserfarenhet. Du är också strukturerad, lättlärd och driven. Flexibilitet, prioritering och att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt är förmågor som är förutsättningar för att trivas.

Vi ser gärna att du är en framåt person, som tycker att ambition och positiv inställning är a och o. Att ge god service kommer naturligt för dig och du sätter stort värde i att vara noggrann.

Har du arbetat med inkassofrågor/kravfrågor inom bankväsendet är detta mycket meriterande.

Du hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift

Stort fokus kommer att läggas på personlig lämplighet.


Om företaget
Tjänsten är på heltid och du har arbetstid under vardagar mellan kl.08.00-17.00. Kontoret är beläget i Sickla.
Du söker tjänsten med ett uppdaterat CV och mejlar din ansökan till [email protected]

Vi går igenom ansökningarna kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi tar utdrag ur belastingregistert samt gör kreditupplysning som en del av processen i denna rekrytering.

Vi tar ej emot ansökningar via länken

Om oss
Vi växer - väx med oss!
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Visa mindre

Söker en driven medarbetare på kundservice/backoffice

Ansök    Aug 2    Adwater AB    Backofficepersonal
Dina arbetsuppgifter kommer att sträcka sig från dagligt kontorsarbete med kundkontakt till mer kreativa projekt. Du blir en del av ett sammansvetsat team där alla medarbetares styrkor tas tillvara på. Öppen dialog och samarbete mellan kollegor är en central del av företagskulturen. Du kommer också att till stor del arbeta självständigt. I rollen inkluderas administrativa arbetsuppgifter samt svara och vägleda företagets kunder i hela Norden. Tjänsten inne... Visa mer
Dina arbetsuppgifter kommer att sträcka sig från dagligt kontorsarbete med kundkontakt till mer kreativa projekt. Du blir en del av ett sammansvetsat team där alla medarbetares styrkor tas tillvara på. Öppen dialog och samarbete mellan kollegor är en central del av företagskulturen. Du kommer också att till stor del arbeta självständigt. I rollen inkluderas administrativa arbetsuppgifter samt svara och vägleda företagets kunder i hela Norden.
Tjänsten innefattar
• Skiss- och korrekturarbete kring etiketter
• Säljstöd och offerter
• Orderhantering och backoffice
• Inköp kopplat till order
• Kundkontakt via mejl och telefon
Din profil
Du är organiserad, driven, positivn nyfiken och samarbetsvillig person med god arbetsmoral och social kompetens.
Är målmedveten, noggrann och effektiv med förmåga att kunna prioritera. Har tidigare erfarenhet med mycket kundkontakt. Gillar att jobba i grupp och även enskilt med eget ansvar. Har erfarenhet av försäljning och trivs med administrativa arbetsuppgifter.
De dagliga arbetsuppgifterna kräver att du har:
• Grafisk kunskap inom Adobe- Illustrator och Photoshop
• Erfarenhet av administrativa system som Visma
• God kunskap i svenska och engelska i både tal och skrift
• Finska, Danska och Norska i både tal och skrift är meriterande
Kort fakta om jobbet
Plats: Gustavsberg, Värmdö
Omfattning: Heltid 100%
Anställningsform: Tillsvidare (6 månaders provanställning tillämpas)
Start: Augusti 2022
Lön: Fast månadslön
Intervjuer sker löpnade och ansökan sker via [email protected]
Vi har inte möjlighet att ta emot oanmälda besök.
Om Adwater
Adwater startades 2010 av bröderna Martin- och Eric de Meijere. Bolaget är idag en utav Sveriges största producenter av profilerad dryck med kunder i hela Norden. Verksamheten riktar sig till profil och reklambranschen med försäljning via återförsäljare och grossister. Bolagets kontor och produktion ligger i Mölnvik ute på Värmdö. Adwater är en del i en koncern där Ledem AB är koncernmoderbolag. I koncernen finns även bolaget Svensk glass AB och åkeriverksamheten Thermobud. Visa mindre

Söker en driven medarbetare på kundservice/backoffice

Ansök    Mar 1    Adwater AB    Backofficepersonal
Dina arbetsuppgifter kommer att sträcka sig från dagligt kontorsarbete med kundkontakt till mer kreativa projekt. Du blir en del av ett sammansvetsat team där alla medarbetares styrkor tas tillvara på. Öppen dialog och samarbete mellan kollegor är en central del av företagskulturen. Du kommer också att till stor del arbeta självständigt. I rollen inkluderas administrativa arbetsuppgifter samt svara och vägleda företagets kunder i hela Norden. Tjänsten inne... Visa mer
Dina arbetsuppgifter kommer att sträcka sig från dagligt kontorsarbete med kundkontakt till mer kreativa projekt. Du blir en del av ett sammansvetsat team där alla medarbetares styrkor tas tillvara på. Öppen dialog och samarbete mellan kollegor är en central del av företagskulturen. Du kommer också att till stor del arbeta självständigt. I rollen inkluderas administrativa arbetsuppgifter samt svara och vägleda företagets kunder i hela Norden.
Tjänsten innefattar
• Skiss- och korrekturarbete
• Säljstöd och offerter
• Orderhantering och backoffice
• Inköp kopplat till order
• Kundkontakt via mejl och telefon
På sikt är tanken även att du ska få möjlighet att ansvara för, och vidare utveckla företagets sociala medier.
Din profil
Du är organiserad, driven, positiv öppen och samarbetsvillig person med god arbetsmoral och social kompetens.
Är målmedveten, noggrann och effektiv med förmåga att kunna prioritera. Har tidigare erfarenhet med mycket kundkontakt. Gillar att jobba i grupp och även enskilt. Har erfarenhet av försäljning och trivs med administrativa arbetsuppgifter.
De dagliga arbetsuppgifterna kräver att du har:
• Grafisk kunskap inom Adobe- Illustrator och Photoshop
• Erfarenhet av administrativa system som Visma
• God kunskap i svenska och engelska i både tal och skrift
• Finska, Danska och Norska i både tal och skrift är meriterande
Kort fakta om jobbet
Plats: Gustavsberg, Värmdö
Omfattning: Heltid 100%
Anställningsform: Tillsvidare (6 månaders provanställning tillämpas)
Start: April 2022
Lön: Fast månadslön
Om Adwater
Adwater startades 2010 av bröderna Martin- och Eric de Meijere. Bolaget är idag en utav Sveriges största producenter av profilerad dryck med kunder i hela Norden. Verksamheten riktar sig till profil och reklambranschen med försäljning via återförsäljare och grossister. Bolagets kontor och produktion ligger i Mölnvik ute på Värmdö. Adwater är en del i en koncern där Ledem AB är koncernmoderbolag. I koncernen finns även bolaget Svensk glass AB och verksamheten Adpower. Visa mindre