Lediga jobb som Ekonomiassistent i Värmdö

Se lediga jobb som Ekonomiassistent i Värmdö. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Värmdö som finns hos arbetsgivaren.

Ekonomiassistent/OH-assistent

Ansök    Jul 30    WeStaff Sweden AB    Ekonomiassistent
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg. SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer. Vi behöver stärka vårt ekonomitea... Visa mer
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg.

SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter

Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer.

Vi behöver stärka vårt ekonomiteam med följande position:

Ekonomiassistent/OH-assistent

Rollen:

Vi växer! och söker nu en Ekonomiassistent/OH-assistent på heltid som kan starta omgående. Som ekonomiassistent ca 75 % kommer du i huvudsak att arbeta med följande arbetsuppgifter:

-Leverantörs- & kundreskontra

-Fakturahantering

-Betalningar

-Löpande redovisning

-Rapportering av skatt och moms

-Matchning och avstämning

-Förberedelse inför månads-, kvarts- och årsbokslut

-Vidare deltar du aktiv i bokslutsarbetet tillsammans med Ekonomiansvarig.

Resterande 25% kommer behovet av OH-assistent fyllas upp med arbetsuppgifter som bland annat telefonväxel, posthantering, inköp mm.

Arbetstider:

Kontorstid mån-fre, med flextid 1 timme per arbetsdag.

Dina egenskaper:

Vi söker dig som är gymnasieekonom och har jobbat med liknande arbetsuppgifter.

Som person är du driven i ditt arbete och tar hänsyn till detaljer och säkerställer att alla uppgifter kring den löpande redovisningen sköts på ett kvalitativt sätt. Du arbetar metodiskt och är skicklig på att skapa ordning och reda.


- Vi lägger stor vikt vid vem du är som person, i din personlighet är du driven, engagerad, kommunikativ och serviceinriktad med professionellt bemötande.

- Noggrann och strukturerad. Du känner stort eget ansvar men gillar samtidigt att bolla idéer med kollegor för att tillsammans få fram den bästa lösningen.

- Lösningsorienterad som gillar utmaningar.

- Goda kunskaper i svenska och engelska (både tal och skrift).

- God datorvana, främst inom Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av JEEVES, eller liknande system.


Salabs ledord är TILLSAMMANS, tillsammans med vårt fantastiska team och våra kunder är vårt mål att utveckla, producera och tillhandahålla de bästa produkterna på marknaden.

Salab erbjuder:

Tillsvidareanställning. Heltid 40h/ v. Företaget har kollektivavtal.

Utöver ett otrolig starkt team med kompetenta kollegor du kan lära dig av och utvecklas tillsammans med erbjuder vi även fast lön, friskvårdsbidrag, möjlighet till massage/naprapat på arbetstid, gemensam friskvårdsaktivitet som för närvarande är yoga, roliga aktiviteter som AW, kickoffer, konferenser.

Tjänsten är på plats hos Salab i Gustavsberg. Visa mindre

Ekonomiassistent/OH-assistent

Ansök    Jul 29    WeStaff Sweden AB    Ekonomiassistent
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg. SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer. Vi behöver stärka vårt ekonomitea... Visa mer
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg.

SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter

Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer.

Vi behöver stärka vårt ekonomiteam med följande position:

Ekonomiassistent/OH-assistent

Rollen:

Vi växer! och söker nu en Ekonomiassistent/OH-assistent på heltid som kan starta omgående. Som ekonomiassistent ca 75 % kommer du i huvudsak att arbeta med följande arbetsuppgifter:

-Leverantörs- & kundreskontra

-Fakturahantering

-Betalningar

-Löpande redovisning

-Rapportering av skatt och moms

-Matchning och avstämning

-Förberedelse inför månads-, kvarts- och årsbokslut

-Vidare deltar du aktiv i bokslutsarbetet tillsammans med Ekonomiansvarig.

Resterande 25% kommer behovet av OH-assistent fyllas upp med arbetsuppgifter som bland annat telefonväxel, posthantering, inköp mm.

Arbetstider:

Kontorstid mån-fre, med flextid 1 timme per arbetsdag.

Dina egenskaper:

Vi söker dig som är gymnasieekonom och har jobbat med liknande arbetsuppgifter.

Som person är du driven i ditt arbete och tar hänsyn till detaljer och säkerställer att alla uppgifter kring den löpande redovisningen sköts på ett kvalitativt sätt. Du arbetar metodiskt och är skicklig på att skapa ordning och reda.


- Vi lägger stor vikt vid vem du är som person, i din personlighet är du driven, engagerad, kommunikativ och serviceinriktad med professionellt bemötande.

- Noggrann och strukturerad. Du känner stort eget ansvar men gillar samtidigt att bolla idéer med kollegor för att tillsammans få fram den bästa lösningen.

- Lösningsorienterad som gillar utmaningar.

- Goda kunskaper i svenska och engelska (både tal och skrift).

- God datorvana, främst inom Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av JEEVES, eller liknande system.


Salabs ledord är TILLSAMMANS, tillsammans med vårt fantastiska team och våra kunder är vårt mål att utveckla, producera och tillhandahålla de bästa produkterna på marknaden.

Salab erbjuder:

Tillsvidareanställning. Heltid 40h/ v. Företaget har kollektivavtal.

Utöver ett otrolig starkt team med kompetenta kollegor du kan lära dig av och utvecklas tillsammans med erbjuder vi även fast lön, friskvårdsbidrag, möjlighet till massage/naprapat på arbetstid, gemensam friskvårdsaktivitet som för närvarande är yoga, roliga aktiviteter som AW, kickoffer, konferenser.

Tjänsten är på plats hos Salab i Gustavsberg. Visa mindre

Ekonomiassistent/OH-assistent

Ansök    Aug 6    WeStaff Sweden AB    Ekonomiassistent
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg. SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer. Vi behöver stärka vårt ekonomitea... Visa mer
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg.

SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter

Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer.

Vi behöver stärka vårt ekonomiteam med följande position:

Ekonomiassistent/OH-assistent

Rollen:

Vi växer! och söker nu en Ekonomiassistent/OH-assistent på heltid som kan starta omgående. Som ekonomiassistent ca 75 % kommer du i huvudsak att arbeta med följande arbetsuppgifter:

-Leverantörs- & kundreskontra

-Fakturahantering

-Betalningar

-Löpande redovisning

-Rapportering av skatt och moms

-Matchning och avstämning

-Förberedelse inför månads-, kvarts- och årsbokslut

-Vidare deltar du aktiv i bokslutsarbetet tillsammans med Ekonomiansvarig.

Resterande 25% kommer behovet av OH-assistent fyllas upp med arbetsuppgifter som bland annat telefonväxel, posthantering, inköp mm.

Arbetstider:

Kontorstid mån-fre, med flextid 1 timme per arbetsdag.

Dina egenskaper:

Vi söker dig som är gymnasieekonom och har jobbat med liknande arbetsuppgifter.

Som person är du driven i ditt arbete och tar hänsyn till detaljer och säkerställer att alla uppgifter kring den löpande redovisningen sköts på ett kvalitativt sätt. Du arbetar metodiskt och är skicklig på att skapa ordning och reda.


- Vi lägger stor vikt vid vem du är som person, i din personlighet är du driven, engagerad, kommunikativ och serviceinriktad med professionellt bemötande.

- Noggrann och strukturerad. Du känner stort eget ansvar men gillar samtidigt att bolla idéer med kollegor för att tillsammans få fram den bästa lösningen.

- Lösningsorienterad som gillar utmaningar.

- Goda kunskaper i svenska och engelska (både tal och skrift).

- God datorvana, främst inom Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av JEEVES, eller liknande system.


Salabs ledord är TILLSAMMANS, tillsammans med vårt fantastiska team och våra kunder är vårt mål att utveckla, producera och tillhandahålla de bästa produkterna på marknaden.

Salab erbjuder:

Tillsvidareanställning. Heltid 40h/ v. Företaget har kollektivavtal.

Utöver ett otrolig starkt team med kompetenta kollegor du kan lära dig av och utvecklas tillsammans med erbjuder vi även fast lön, friskvårdsbidrag, möjlighet till massage/naprapat på arbetstid, gemensam friskvårdsaktivitet som för närvarande är yoga, roliga aktiviteter som AW, kickoffer, konferenser.

Tjänsten är på plats hos Salab i Gustavsberg. Visa mindre

Ekonomiassistent/OH-assistent

Ansök    Jul 19    WeStaff Sweden AB    Ekonomiassistent
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg. SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer. Vi behöver stärka vårt ekonomitea... Visa mer
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg.

SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter

Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer.

Vi behöver stärka vårt ekonomiteam med följande position:

Ekonomiassistent/OH-assistent

Rollen:

Vi växer! och söker nu en Ekonomiassistent/OH-assistent på heltid som kan starta omgående. Som ekonomiassistent ca 75 % kommer du i huvudsak att arbeta med följande arbetsuppgifter:

-Leverantörs- & kundreskontra

-Fakturahantering

-Betalningar

-Löpande redovisning

-Rapportering av skatt och moms

-Matchning och avstämning

-Förberedelse inför månads-, kvarts- och årsbokslut

-Vidare deltar du aktiv i bokslutsarbetet tillsammans med Ekonomiansvarig.

Resterande 25% kommer behovet av OH-assistent fyllas upp med arbetsuppgifter som bland annat telefonväxel, posthantering, inköp mm.

Arbetstider:

Kontorstid mån-fre, med flextid 1 timme per arbetsdag.

Dina egenskaper:

Vi söker dig som är gymnasieekonom och har jobbat med liknande arbetsuppgifter.

Som person är du driven i ditt arbete och tar hänsyn till detaljer och säkerställer att alla uppgifter kring den löpande redovisningen sköts på ett kvalitativt sätt. Du arbetar metodiskt och är skicklig på att skapa ordning och reda.


- Vi lägger stor vikt vid vem du är som person, i din personlighet är du driven, engagerad, kommunikativ och serviceinriktad med professionellt bemötande.

- Noggrann och strukturerad. Du känner stort eget ansvar men gillar samtidigt att bolla idéer med kollegor för att tillsammans få fram den bästa lösningen.

- Lösningsorienterad som gillar utmaningar.

- Goda kunskaper i svenska och engelska (både tal och skrift).

- God datorvana, främst inom Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av JEEVES, eller liknande system.


Salabs ledord är TILLSAMMANS, tillsammans med vårt fantastiska team och våra kunder är vårt mål att utveckla, producera och tillhandahålla de bästa produkterna på marknaden.

Salab erbjuder:

Tillsvidareanställning. Heltid 40h/ v. Företaget har kollektivavtal.

Utöver ett otrolig starkt team med kompetenta kollegor du kan lära dig av och utvecklas tillsammans med erbjuder vi även fast lön, friskvårdsbidrag, möjlighet till massage/naprapat på arbetstid, gemensam friskvårdsaktivitet som för närvarande är yoga, roliga aktiviteter som AW, kickoffer, konferenser.

Tjänsten är på plats hos Salab i Gustavsberg. Visa mindre

Ekonomiassistent/OH-assistent

Ansök    Jul 15    WeStaff Sweden AB    Ekonomiassistent
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg. SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer. Vi behöver stärka vårt ekonomitea... Visa mer
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg.

SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter

Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer.

Vi behöver stärka vårt ekonomiteam med följande position:

Ekonomiassistent/OH-assistent

Rollen:

Vi växer! och söker nu en Ekonomiassistent/OH-assistent på heltid som kan starta omgående. Som ekonomiassistent ca 75 % kommer du i huvudsak att arbeta med följande arbetsuppgifter:

-Leverantörs- & kundreskontra

-Fakturahantering

-Betalningar

-Löpande redovisning

-Rapportering av skatt och moms

-Matchning och avstämning

-Förberedelse inför månads-, kvarts- och årsbokslut

-Vidare deltar du aktiv i bokslutsarbetet tillsammans med Ekonomiansvarig.

Resterande 25% kommer behovet av OH-assistent fyllas upp med arbetsuppgifter som bland annat telefonväxel, posthantering, inköp mm.

Arbetstider:

Kontorstid mån-fre, med flextid 1 timme per arbetsdag.

Dina egenskaper:

Vi söker dig som är gymnasieekonom och har jobbat med liknande arbetsuppgifter.

Som person är du driven i ditt arbete och tar hänsyn till detaljer och säkerställer att alla uppgifter kring den löpande redovisningen sköts på ett kvalitativt sätt. Du arbetar metodiskt och är skicklig på att skapa ordning och reda.


- Vi lägger stor vikt vid vem du är som person, i din personlighet är du driven, engagerad, kommunikativ och serviceinriktad med professionellt bemötande.

- Noggrann och strukturerad. Du känner stort eget ansvar men gillar samtidigt att bolla idéer med kollegor för att tillsammans få fram den bästa lösningen.

- Lösningsorienterad som gillar utmaningar.

- Goda kunskaper i svenska och engelska (både tal och skrift).

- God datorvana, främst inom Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av JEEVES, eller liknande system.


Salabs ledord är TILLSAMMANS, tillsammans med vårt fantastiska team och våra kunder är vårt mål att utveckla, producera och tillhandahålla de bästa produkterna på marknaden.

Salab erbjuder:

Tillsvidareanställning. Heltid 40h/ v. Företaget har kollektivavtal.

Utöver ett otrolig starkt team med kompetenta kollegor du kan lära dig av och utvecklas tillsammans med erbjuder vi även fast lön, friskvårdsbidrag, möjlighet till massage/naprapat på arbetstid, gemensam friskvårdsaktivitet som för närvarande är yoga, roliga aktiviteter som AW, kickoffer, konferenser.

Tjänsten är på plats hos Salab i Gustavsberg. Visa mindre

Ekonomiassistent/OH-assistent

Ansök    Jul 11    WeStaff Sweden AB    Ekonomiassistent
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg. SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer. Vi behöver stärka vårt ekonomitea... Visa mer
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg.

SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter

Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer.

Vi behöver stärka vårt ekonomiteam med följande position:

Ekonomiassistent/OH-assistent

Rollen:

Vi växer! och söker nu en Ekonomiassistent/OH-assistent på heltid som kan starta omgående. Som ekonomiassistent ca 75 % kommer du i huvudsak att arbeta med följande arbetsuppgifter:

-Leverantörs- & kundreskontra

-Fakturahantering

-Betalningar

-Löpande redovisning

-Rapportering av skatt och moms

-Matchning och avstämning

-Förberedelse inför månads-, kvarts- och årsbokslut

-Vidare deltar du aktiv i bokslutsarbetet tillsammans med Ekonomiansvarig.

Resterande 25% kommer behovet av OH-assistent fyllas upp med arbetsuppgifter som bland annat telefonväxel, posthantering, inköp mm.

Arbetstider:

Kontorstid mån-fre, med flextid 1 timme per arbetsdag.

Dina egenskaper:

Vi söker dig som är gymnasieekonom och har jobbat med liknande arbetsuppgifter.

Som person är du driven i ditt arbete och tar hänsyn till detaljer och säkerställer att alla uppgifter kring den löpande redovisningen sköts på ett kvalitativt sätt. Du arbetar metodiskt och är skicklig på att skapa ordning och reda.


- Vi lägger stor vikt vid vem du är som person, i din personlighet är du driven, engagerad, kommunikativ och serviceinriktad med professionellt bemötande.

- Noggrann och strukturerad. Du känner stort eget ansvar men gillar samtidigt att bolla idéer med kollegor för att tillsammans få fram den bästa lösningen.

- Lösningsorienterad som gillar utmaningar.

- Goda kunskaper i svenska och engelska (både tal och skrift).

- God datorvana, främst inom Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av JEEVES, eller liknande system.


Salabs ledord är TILLSAMMANS, tillsammans med vårt fantastiska team och våra kunder är vårt mål att utveckla, producera och tillhandahålla de bästa produkterna på marknaden.

Salab erbjuder:

Tillsvidareanställning. Heltid 40h/ v. Företaget har kollektivavtal.

Utöver ett otrolig starkt team med kompetenta kollegor du kan lära dig av och utvecklas tillsammans med erbjuder vi även fast lön, friskvårdsbidrag, möjlighet till massage/naprapat på arbetstid, gemensam friskvårdsaktivitet som för närvarande är yoga, roliga aktiviteter som AW, kickoffer, konferenser.

Tjänsten är på plats hos Salab i Gustavsberg. Visa mindre

Ekonomiassistent/OH-assistent

Ansök    Jun 29    WeStaff Sweden AB    Ekonomiassistent
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg. SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer. Vi behöver stärka vårt ekonomitea... Visa mer
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg.

SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter

Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer.

Vi behöver stärka vårt ekonomiteam med följande position:

Ekonomiassistent/OH-assistent

Rollen:

Vi växer! och söker nu en Ekonomiassistent/OH-assistent på heltid som kan starta omgående. Som ekonomiassistent ca 75 % kommer du i huvudsak att arbeta med följande arbetsuppgifter:

-Leverantörs- & kundreskontra

-Fakturahantering

-Betalningar

-Löpande redovisning

-Rapportering av skatt och moms

-Matchning och avstämning

-Förberedelse inför månads-, kvarts- och årsbokslut

-Vidare deltar du aktiv i bokslutsarbetet tillsammans med Ekonomiansvarig.

Resterande 25% kommer behovet av OH-assistent fyllas upp med arbetsuppgifter som bland annat telefonväxel, posthantering, inköp mm.

Arbetstider:

Kontorstid mån-fre, med flextid 1 timme per arbetsdag.

Dina egenskaper:

Vi söker dig som är gymnasieekonom och har jobbat med liknande arbetsuppgifter.

Som person är du driven i ditt arbete och tar hänsyn till detaljer och säkerställer att alla uppgifter kring den löpande redovisningen sköts på ett kvalitativt sätt. Du arbetar metodiskt och är skicklig på att skapa ordning och reda.


- Vi lägger stor vikt vid vem du är som person, i din personlighet är du driven, engagerad, kommunikativ och serviceinriktad med professionellt bemötande.

- Noggrann och strukturerad. Du känner stort eget ansvar men gillar samtidigt att bolla idéer med kollegor för att tillsammans få fram den bästa lösningen.

- Lösningsorienterad som gillar utmaningar.

- Goda kunskaper i svenska och engelska (både tal och skrift).

- God datorvana, främst inom Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av JEEVES, eller liknande system.


Salabs ledord är TILLSAMMANS, tillsammans med vårt fantastiska team och våra kunder är vårt mål att utveckla, producera och tillhandahålla de bästa produkterna på marknaden.

Salab erbjuder:

Tillsvidareanställning. Heltid 40h/ v. Företaget har kollektivavtal.

Utöver ett otrolig starkt team med kompetenta kollegor du kan lära dig av och utvecklas tillsammans med erbjuder vi även fast lön, friskvårdsbidrag, möjlighet till massage/naprapat på arbetstid, gemensam friskvårdsaktivitet som för närvarande är yoga, roliga aktiviteter som AW, kickoffer, konferenser.

Tjänsten är på plats hos Salab i Gustavsberg. Visa mindre

Ekonomiassistent/OH-assistent

Ansök    Jul 1    WeStaff Sweden AB    Ekonomiassistent
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg. SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer. Vi behöver stärka vårt ekonomitea... Visa mer
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg.

SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter

Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer.

Vi behöver stärka vårt ekonomiteam med följande position:

Ekonomiassistent/OH-assistent

Rollen:

Vi växer! och söker nu en Ekonomiassistent/OH-assistent på heltid som kan starta omgående. Som ekonomiassistent ca 75 % kommer du i huvudsak att arbeta med följande arbetsuppgifter:

-Leverantörs- & kundreskontra

-Fakturahantering

-Betalningar

-Löpande redovisning

-Rapportering av skatt och moms

-Matchning och avstämning

-Förberedelse inför månads-, kvarts- och årsbokslut

-Vidare deltar du aktiv i bokslutsarbetet tillsammans med Ekonomiansvarig.

Resterande 25% kommer behovet av OH-assistent fyllas upp med arbetsuppgifter som bland annat telefonväxel, posthantering, inköp mm.

Arbetstider:

Kontorstid mån-fre, med flextid 1 timme per arbetsdag.

Dina egenskaper:

Vi söker dig som är gymnasieekonom och har jobbat med liknande arbetsuppgifter.

Som person är du driven i ditt arbete och tar hänsyn till detaljer och säkerställer att alla uppgifter kring den löpande redovisningen sköts på ett kvalitativt sätt. Du arbetar metodiskt och är skicklig på att skapa ordning och reda.


- Vi lägger stor vikt vid vem du är som person, i din personlighet är du driven, engagerad, kommunikativ och serviceinriktad med professionellt bemötande.

- Noggrann och strukturerad. Du känner stort eget ansvar men gillar samtidigt att bolla idéer med kollegor för att tillsammans få fram den bästa lösningen.

- Lösningsorienterad som gillar utmaningar.

- Goda kunskaper i svenska och engelska (både tal och skrift).

- God datorvana, främst inom Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av JEEVES, eller liknande system.


Salabs ledord är TILLSAMMANS, tillsammans med vårt fantastiska team och våra kunder är vårt mål att utveckla, producera och tillhandahålla de bästa produkterna på marknaden.

Salab erbjuder:

Tillsvidareanställning. Heltid 40h/ v. Företaget har kollektivavtal.

Utöver ett otrolig starkt team med kompetenta kollegor du kan lära dig av och utvecklas tillsammans med erbjuder vi även fast lön, friskvårdsbidrag, möjlighet till massage/naprapat på arbetstid, gemensam friskvårdsaktivitet som för närvarande är yoga, roliga aktiviteter som AW, kickoffer, konferenser.

Tjänsten är på plats hos Salab i Gustavsberg. Visa mindre

Ekonomiassistent/OH-assistent

Ansök    Jul 1    WeStaff Sweden AB    Ekonomiassistent
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg. SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer. Vi behöver stärka vårt ekonomitea... Visa mer
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg.

SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter

Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer.

Vi behöver stärka vårt ekonomiteam med följande position:

Ekonomiassistent/OH-assistent

Rollen:

Vi växer! och söker nu en Ekonomiassistent/OH-assistent på heltid som kan starta omgående. Som ekonomiassistent ca 75 % kommer du i huvudsak att arbeta med följande arbetsuppgifter:

-Leverantörs- & kundreskontra

-Fakturahantering

-Betalningar

-Löpande redovisning

-Rapportering av skatt och moms

-Matchning och avstämning

-Förberedelse inför månads-, kvarts- och årsbokslut

-Vidare deltar du aktiv i bokslutsarbetet tillsammans med Ekonomiansvarig.

Resterande 25% kommer behovet av OH-assistent fyllas upp med arbetsuppgifter som bland annat telefonväxel, posthantering, inköp mm.

Arbetstider:

Kontorstid mån-fre, med flextid 1 timme per arbetsdag.

Dina egenskaper:

Vi söker dig som är gymnasieekonom och har jobbat med liknande arbetsuppgifter.

Som person är du driven i ditt arbete och tar hänsyn till detaljer och säkerställer att alla uppgifter kring den löpande redovisningen sköts på ett kvalitativt sätt. Du arbetar metodiskt och är skicklig på att skapa ordning och reda.


- Vi lägger stor vikt vid vem du är som person, i din personlighet är du driven, engagerad, kommunikativ och serviceinriktad med professionellt bemötande.

- Noggrann och strukturerad. Du känner stort eget ansvar men gillar samtidigt att bolla idéer med kollegor för att tillsammans få fram den bästa lösningen.

- Lösningsorienterad som gillar utmaningar.

- Goda kunskaper i svenska och engelska (både tal och skrift).

- God datorvana, främst inom Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av JEEVES, eller liknande system.


Salabs ledord är TILLSAMMANS, tillsammans med vårt fantastiska team och våra kunder är vårt mål att utveckla, producera och tillhandahålla de bästa produkterna på marknaden.

Salab erbjuder:

Tillsvidareanställning. Heltid 40h/ v. Företaget har kollektivavtal.

Utöver ett otrolig starkt team med kompetenta kollegor du kan lära dig av och utvecklas tillsammans med erbjuder vi även fast lön, friskvårdsbidrag, möjlighet till massage/naprapat på arbetstid, gemensam friskvårdsaktivitet som för närvarande är yoga, roliga aktiviteter som AW, kickoffer, konferenser.

Tjänsten är på plats hos Salab i Gustavsberg. Visa mindre

Ekonomiassistent till söderort

Arbetsbeskrivning Har du tidigare erfarenhet av hela faktureringsledet och trivs i en roll med flertalet kontaktytor? Perfekt, då kan det vara dig vi söker! I rollen kommer du besitta huvudansvaret för fakturering och reklamationsärenden. I ditt arbete ingår även att stötta och supportera kollegor i försäljningsledet, samt sköta inkommande ärenden per telefon samt maila. Din Profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av fakturahantering, kanske har... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av hela faktureringsledet och trivs i en roll med flertalet kontaktytor? Perfekt, då kan det vara dig vi söker!

I rollen kommer du besitta huvudansvaret för fakturering och reklamationsärenden. I ditt arbete ingår även att stötta och supportera kollegor i försäljningsledet, samt sköta inkommande ärenden per telefon samt maila.

Din Profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av fakturahantering, kanske har du tidigare arbetat som fakturaadministratör eller ekonomiassistent. Eftersom du kommer att besitta huvudansvaret för flertalet arbetsuppgifter ser vi att du är ansvarsfull. Vidare ser vi att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Du trivs bra i en roll med flertalet kontaktytor och strävar alltid efter att levera en hög servicenivå. Erfarenhet av Visma är meriterande.

Anställningen är en tillsvidare anställning och företaget är stationerat i Nacka, mer information om företaget ges vid intervju.

Om företaget
Vi på Autorekrytering är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag nischat inom motorbranschen. Vi hittar snabbt rätt kompetens – från verkstadsgolv till ledande positioner.

Sedan 2005 har vi på Autorekrytering matchat människor med rätt jobb inom motorbranschen. Vi finns när du behöver driven och kunnig personal. Oavsett om det gäller rekrytering eller tillfällig förstärkning hjälper vi dig att hitta rätt. Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi utför uppdrag i hela Sverige.

Kontaktuppgifter
Frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Alida Antonsson, tel 070-664 65 81.

Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Visa mindre

Ekonomiassistent

Ansök    Jun 17    WeStaff Sweden AB    Ekonomiassistent
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg. SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer. Vi behöver stärka vårt ekonomitea... Visa mer
WeStaff Sweden hjälper nu SALAB att rekrytera nästa stjärna till verksamheten i Gustavsberg.

SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter

Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer.

Vi behöver stärka vårt ekonomiteam med följande position:

Ekonomiassistent/Personaladministratör

Rollen:

Vi växer! och söker nu en Ekonomiassistent/Personaladministratör/Reception på heltid som kan starta omgående. Som ekonomiassistent ca 75 % kommer du i huvudsak att arbeta med följande arbetsuppgifter:

-Leverantörs- & kundreskontra

-Fakturahantering

-Betalningar

-Löpande redovisning

-Rapportering av skatt och moms

-Matchning och avstämning

-Förberedelse inför månads-, kvarts- och årsbokslut

-Vidare deltar du aktiv i bokslutsarbetet tillsammans med Ekonomiansvarig.

Resterande 25% kommer behovet av Receptionen/Personaladministratör fyllas upp med arbetsuppgifter som bland annat telefonväxel, posthantering, inköp.

Arbetstider:

Måndag till fredag 08:00-16:30, flextid 1 timme per arbetsdag.

Dina egenskaper:

Vi söker dig som är gymnasieekonom och har jobbat med liknande arbetsuppgifter

Som person är du driven i ditt arbete och tar hänsyn till detaljer och säkerställer att alla uppgifter kring den löpande redovisningen sköts på ett kvalitativt sätt. Du arbetar metodiskt och är skicklig på att skapa ordning och reda.


- Vi lägger stor vikt vid vem du är som person, i din personlighet är du driven, engagerad, kommunikativ och serviceinriktad med professionellt bemötande.

- Noggrann och strukturerad. Du känner stort eget ansvar men gillar samtidigt att bolla idéer med kollegor för att tillsammans få fram den bästa lösningen.

- Lösningsorienterad som gillar utmaningar.

- Goda kunskaper i svenska och engelska (både tal och skrift).

- God datorvana, främst inom Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av JEEVES, eller liknande system.


Salabs ledord är TILLSAMMANS, tillsammans med vårt fantastiska team och våra kunder är vårt mål att utveckla, producera och tillhandahålla de bästa produkterna på marknaden.

Salab erbjuder:

Tillsvidareanställning. Heltid 40h/ v. Företaget har kollektivavtal.

Utöver ett otrolig starkt team med kompetenta kollegor du kan lära dig av och utvecklas tillsammans med erbjuder vi även fast lön, friskvårdsbidrag, möjlighet till massage/naprapat på arbetstid, gemensam friskvårdsaktivitet som för närvarande är yoga, roliga aktiviteter som AW, kickoffer, konferenser.

Tjänsten är på plats hos Salab i Gustavsberg. Visa mindre

Lillsveds idrottsfolkhögskola söker ekonom

Lillsveds Idrottsfolkhögskola kombinerar folkhögskola och konferensverksamhet, samt ett STF-vandrarhem. Lillsveds Idrottsfolkhögskola ligger på en udde av Värmdölandet, ett omväxlande skärgårdslandskap omger skolan med vikar, skogsdungar och öppna marker, men också nära Stockholm med storstadens många möjligheter. På Lillsveds folkhögskola har man utbildat ledare sedan 1937. Under senare år har vi även gett människor möjlighet att pröva livsstilsförändring... Visa mer
Lillsveds Idrottsfolkhögskola kombinerar folkhögskola och konferensverksamhet, samt ett STF-vandrarhem.
Lillsveds Idrottsfolkhögskola ligger på en udde av Värmdölandet, ett omväxlande skärgårdslandskap omger skolan med vikar, skogsdungar och öppna marker, men också nära Stockholm med storstadens många möjligheter.
På Lillsveds folkhögskola har man utbildat ledare sedan 1937. Under senare år har vi även gett människor möjlighet att pröva livsstilsförändringar, för bättre hälsa och ökat välbefinnande.
Lillsved har även en konferensverksamhet. På Lillsved blandas gammalt med nytt. I Herrgården med sina äldsta delar från mitten av 1800-talet finns bl.a. bibliotek, konferens/undervisningslokaler och sociala ytor. Naturen inbjuder till friluftsliv, avkoppling och träning. För annan motion har Lillsved idrottshallar, gym, spegelsal, spinningsal, lokal för massage, motionsspår, tennisbanor, beachvolleybollplan och en gräsfotbollsplan.
PERSONLIGA EGENSKAPER
• God analytisk förmåga
• Intresse och förmåga att se samband mellan verksamhet och siffror
• Intresse för samhälle, hälsa och utbildning
• Operativ med förmåga att få saker ut händerna, självgående
• Goda sociala egenskaper med förmåga att samarbeta och interagera förtroendefullt
• Positiv attityd och prestigelös
• Noggrann och kvalitetsorienterad
• God och förtroendeingivande kommunikatör muntligt och skriftligt. I rollen som ekonom stöttar du platschefen som har det övergripande ansvaret för Lillsveds ekonomi. Det innebär ansvar för kvaliteten av den finansiella rapporteringen samt att säkerställa att redovisningen speglar och lever upp till de redovisningsregler och lagkrav som gäller. För att lyckas i rollen är du nyfiken, kommunikativ och van att samarbeta på olika nivåer såväl internt som externt. Du har förmåga att genomföra beslut i den operativa verksamheten och att ge bästa möjliga stöd och beslutsunderlag i ekonomiska frågor.
Tjänsten innebär att samtliga arbetsuppgifter och ansvarsområden skall hanteras på ett professionellt och affärsmässigt sätt. Det är viktigt att kontinuerligt sträva efter att upprätta och uppdatera rutiner för att säkerställa att finansiella rapporteringen innefattar alla intäkter och kostnader relevanta för rapporteringsperioden.
Ekonomen rapporterar till platschef Christina Hjelmar och befinner sig i hjärtat av organisationen. Tjänsten är på 80% med tillträde juli 2022.
ÖVERGRIPANDE ANSVARSOMRÅDEN/ARBETSUPPGIFTER
• Månadsbokslut och avstämningar
• Rapportering av månads-, tertial- och årsbokslut
• Årsredovisning och inkomstdeklaration
• Löpande redovisning inkl dagskassa
• Fakturering samt kundreskontra
• Leverantörsfakturor samt leverantörsreskontra
• Anläggningsregister, värdering och avskrivningar
• Moms- och arbetsgivardeklarationer
• Likviditetsplanering
• Löneadministration samt all övrig relaterade arbetsuppgifter inom lön
BAKGRUND OCH ERFARENHET
• Högskoleexamen eller likvärdig eftergymnasial påbyggnadsutbildning
• God erfarenhet från redovisning samt insikt och förståelse av rutiner och efterlevnad av lagkrav och redovisningsregler
• God kännedom om gällande regler inom svensk redovisning
• Avancerad användare av affärssystem och Excel Visa mindre

Skolekonom

Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group ("friskola") with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is through both Swedish and English, with English the language of the corridors. IES is one of Sweden's largest school groups at "Grundskolan" with 39 schools and around 28,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993. More about the compan... Visa mer
Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group ("friskola") with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is through both Swedish and English, with English the language of the corridors. IES is one of Sweden's largest school groups at "Grundskolan" with 39 schools and around 28,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993.


More about the company and its schools can be found at www.engelska.se


IES Värmdö är en skola för årskurserna F-9. Vi tror på tydligt fokus på studiero, trygghet och respekt, samt på att bygga en positiv skolmiljö som är tillåtande och inkluderande – och som ger bra skolresultat. IES Värmdö erbjuder möjligheten att arbeta i en internationell och stimulerande miljö där engagemang, professionalism och det engelska språket är gemensamma nämnare. Under första året kommer skolan ha 480 elever i årskurserna F-7

Vi söker nu en skolekonon som skall ansvara för följande arbetsuppgifter:

- Löpande bokföring
- Bistå rektorn i budgetarbetet inför kommande verksamhetsår
- Månadsvis kostnadsuppföljning och kommentarer på utfallet till huvudkontoret
- Månadsvis avstämningar av samtliga balanskonton
- Kontera och kontrollera inkommande leverantörsfakturor i Palette
- Fakturering i Hogia
- Avstämning av skolpeng månadsvis
- Kontakter med kommuner, genomgång av beslut mm
- Ansvara för skolans elektroniska handkassa

           HR

- HR-administration såsom anställnings- och rekryteringsadministration och avvikelserapportering

Vem är du?

Vi söker dig med en relevant akademisk examen och ett antal års erfarenhet av arbete inom administration/ekonomi. Har du erfarenhet från skolvärlden så är det ett plus men inte en nödvändighet. Vidare är du strukturerad, flexibel och har en god organisatorisk förmåga. Då du kommer ha många processer igång samtidigt krävs att du är van att arbeta självständigt, prioritera inom dina olika arbetsuppgifter samt kommunicera med olika uppdragsgivare. Självklart så behärskar du engelska i både tal och skrift.

Skriv gärna ett personligt brev, bifoga CV och ansöka idag. Rekrytering sker löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Tjänstens startdatum är 2 augusti eller tidigare. Visa mindre

Skolekonom

Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group ("friskola") with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is through both Swedish and English, with English the language of the corridors. IES is one of Sweden's largest school groups at "Grundskolan" with 39 schools and around 28,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993. More about the compan... Visa mer
Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group ("friskola") with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is through both Swedish and English, with English the language of the corridors. IES is one of Sweden's largest school groups at "Grundskolan" with 39 schools and around 28,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993.


More about the company and its schools can be found at www.engelska.se


IES Värmdö är en skola för årskurserna F-9. Vi tror på tydligt fokus på studiero, trygghet och respekt, samt på att bygga en positiv skolmiljö som är tillåtande och inkluderande – och som ger bra skolresultat. IES Värmdö erbjuder möjligheten att arbeta i en internationell och stimulerande miljö där engagemang, professionalism och det engelska språket är gemensamma nämnare. Under första året kommer skolan ha 480 elever i årskurserna F-7

Vi söker nu en skolekonon som skall ansvara för följande arbetsuppgifter:

- Löpande bokföring
- Bistå rektorn i budgetarbetet inför kommande verksamhetsår
- Månadsvis kostnadsuppföljning och kommentarer på utfallet till huvudkontoret
- Månadsvis avstämningar av samtliga balanskonton
- Kontera och kontrollera inkommande leverantörsfakturor i Palette
- Fakturering i Hogia
- Avstämning av skolpeng månadsvis
- Kontakter med kommuner, genomgång av beslut mm
- Ansvara för skolans elektroniska handkassa

           HR

- HR-administration såsom anställnings- och rekryteringsadministration och avvikelserapportering

Vem är du?

Vi söker dig med en relevant akademisk examen och ett antal års erfarenhet av arbete inom administration/ekonomi. Har du erfarenhet från skolvärlden så är det ett plus men inte en nödvändighet. Vidare är du strukturerad, flexibel och har en god organisatorisk förmåga. Då du kommer ha många processer igång samtidigt krävs att du är van att arbeta självständigt, prioritera inom dina olika arbetsuppgifter samt kommunicera med olika uppdragsgivare. Självklart så behärskar du engelska i både tal och skrift.

Skriv gärna ett personligt brev, bifoga CV och ansöka idag. Rekrytering sker löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Tjänstens startdatum är 2 augusti eller tidigare. Visa mindre

Skolekonom

Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group ("friskola") with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is through both Swedish and English, with English the language of the corridors. IES is one of Sweden's largest school groups at "Grundskolan" with 39 schools and around 28,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993. More about the compan... Visa mer
Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group ("friskola") with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is through both Swedish and English, with English the language of the corridors. IES is one of Sweden's largest school groups at "Grundskolan" with 39 schools and around 28,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993.


More about the company and its schools can be found at www.engelska.se


IES Värmdö är en skola för årskurserna F-9. Vi tror på tydligt fokus på studiero, trygghet och respekt, samt på att bygga en positiv skolmiljö som är tillåtande och inkluderande – och som ger bra skolresultat. IES Värmdö erbjuder möjligheten att arbeta i en internationell och stimulerande miljö där engagemang, professionalism och det engelska språket är gemensamma nämnare. Under första året kommer skolan ha 480 elever i årskurserna F-7

Vi söker nu en skolekonon som skall ansvara för följande arbetsuppgifter:

- Löpande bokföring
- Bistå rektorn i budgetarbetet inför kommande verksamhetsår
- Månadsvis kostnadsuppföljning och kommentarer på utfallet till huvudkontoret
- Månadsvis avstämningar av samtliga balanskonton
- Kontera och kontrollera inkommande leverantörsfakturor i Palette
- Fakturering i Hogia
- Avstämning av skolpeng månadsvis
- Kontakter med kommuner, genomgång av beslut mm
- Ansvara för skolans elektroniska handkassa

           HR

- HR-administration såsom anställnings- och rekryteringsadministration och avvikelserapportering

Vem är du?

Vi söker dig med en relevant akademisk examen och ett antal års erfarenhet av arbete inom administration/ekonomi. Har du erfarenhet från skolvärlden så är det ett plus men inte en nödvändighet. Vidare är du strukturerad, flexibel och har en god organisatorisk förmåga. Då du kommer ha många processer igång samtidigt krävs att du är van att arbeta självständigt, prioritera inom dina olika arbetsuppgifter samt kommunicera med olika uppdragsgivare. Självklart så behärskar du engelska i både tal och skrift.

Skriv gärna ett personligt brev, bifoga CV och ansöka idag. Rekrytering sker löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Tjänstens startdatum är 2 augusti eller tidigare. Visa mindre

Kontors resurs

Avfuktningsteknik Stockholm AB är ett företag inom fukt/sanering/energi och ingår i en företagsgrupp. Vår affärsidé är att hjälpa fastighetsägare att skydda deras hus mot fukt och mögel. Det gör vi genom att sälja, projektera och installera avfuktningssystem, sanera bort mögel, lägga ångmarkspärr mm. För mer information se www.avfuktningsteknik.se. Sedan starten 2007 har vi utfört närmare 10000 entreprenader mot villaägare samt kommuner och företag. Avfukt... Visa mer
Avfuktningsteknik Stockholm AB är ett företag inom fukt/sanering/energi och ingår i en företagsgrupp. Vår affärsidé är att hjälpa fastighetsägare att skydda deras hus mot fukt och mögel. Det gör vi genom att sälja, projektera och installera avfuktningssystem, sanera bort mögel, lägga ångmarkspärr mm. För mer information se www.avfuktningsteknik.se. Sedan starten 2007 har vi utfört närmare 10000 entreprenader mot villaägare samt kommuner och företag. Avfuktningsteknik Stockholm samt Södertälje omsätter ca 18 000 000 SEK per år och är ett stabilt familjeföretag med tre dotter bolag.


Profil på sökande:
- Positiv inställning
- Flytande svenska i tal-skrift-förståelse
- Noggrann
- Erfarenhet av nedanstående arbetsuppgifter


Arbetsuppgifter:
Fakturering och ROT-ansökningar
Löpande bokföring
Ta emot inkommande telefonsamtal och mail samt fördela dessa till respektive dotterbolag
Löner



#jobbjustnu Visa mindre

Tysktalande ekonomiassistent och kundtjänstmedarbetare

Talar du tyska och vill jobba med ekonomi? Vi söker dig som vill utvecklas som ekonomiassistent och kundtjänstmedarbetare till 2 små bolag! Du kommer få en bra introduktion i början av din anställning för att komma in i arbetsuppgifterna på ett bra sätt. I rollen som ekonomiassistent och kundservicemedarbetare kommer du bl.a att jobba med: * In- och utbetalningar * Lägga in fakturor/offerter på kunderna i Visma * Ansökan RUT avdrag/Kvittning av Sk... Visa mer
Talar du tyska och vill jobba med ekonomi? Vi söker dig som vill utvecklas som ekonomiassistent och kundtjänstmedarbetare till 2 små bolag!


Du kommer få en bra introduktion i början av din anställning för att komma in i arbetsuppgifterna på ett bra sätt.


I rollen som ekonomiassistent och kundservicemedarbetare kommer du bl.a att jobba med:


* In- och utbetalningar
* Lägga in fakturor/offerter på kunderna i Visma
* Ansökan RUT avdrag/Kvittning av Skatteverkets utbetalningar
* Visma krav
* Mail och samtal från kunder (inte gällande ekonomi)


Du ska också skapa produkttexter (på tyska och svenska) och ha kontakt med våra leverantörer i Polen. Då de oftast inte prata engelska är polska meriterande men inget krav.


Låter detta intressant för dig? Varmt välkommen med din ansökan!


#jobbjustnu Visa mindre